Fotosession

I förrgår hade Stephen bokat in oss på en fotosession med Sci-fi tema….
Det var ett erbjudande på Groupon.image

Vi kom dit och de började med att göra om mig, hår och makeup. De plattade mitt hår spikrakt så det rykte om det och sen lade sminkösen på lager på lager på lager på lager av smink…… Jisses, jag kände mig som en oljemålning 😂 (Det är första gången jag gör något sånt här så jag är rätt ovan).image

Det kändes som om hon höll på med mig i en timme (kanske var det dryga 30 min?) och sen när vi fick komma in till fotograferingen så frågade de Stephen och mig om vi ville ha någon familjebild eller bara på barnen utklädda i Star Wars kläder….😂😂😂. Ha, ha, att jag inte dog… Varför i hela fridens namn sminkade de mig och fixade mitt hår om vi inte skulle vara med på något foto?? 😂🙄image

Stephen hade ju trott att hela familjen skulle vara utklädda men det visade sig att det bara var barnen som fick vara det…de hade inga vuxenkostymer 😂

Vi fotade några familjebilder och sen fick killarna klä om till Darth Wader och Luke Skywalker. De fick lasersvärd och de fick sin fotosession 🙂image

Bilderna kommer vi att få se när vi kommer tillbaka efter semestern. Det skall bli riktigt kul att se hur det blev!image

Så här blev jag…och nu har killarna bestämt att jag alltid skall ha platt hår…(Fy så jobbigt…..😄)image

Vi stannade till på vår favoritrestaurang Ping Pong på vägen hem och åt riktigt god mat 👍image

Killarna tyckte att det var en rolig dag ❤️

Lämna en kommentar